Gràcies IES Esteve Terradas

6 08 2009

Φίλοι,

Ara sí, ara ja sé que el curs vinent no hi seré a l’IES Esteve Terradas de Cornellà. La meva propera destinació, i per, com a mínim, dos anys serà l’IES Joan Oró de Martorell. Una nova etapa que afronto amb il·lusió, però també amb una certa pena: la de deixar l’Esteve i, amb ell, a l’alumnat amb qui he coincidit aquest curs 2008-2009, especialment a l’alumnat de 2n ESO A: Juleisy, Ainhoa, Ruth, Andrea, Tania, Mohammed, Nil, Andrea, Paula, Marc, Hafida, Sheila, Abdelhamid, Deisy, Fernando, Cristian, Sara, Mohammad, David, Dani, Harumi, Ratiba, Ruben, Robert, Alex, Nerea, Yijie, Italo i Raquel!!! Que la vida us porti moltes coses bones!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No m’oblido, ni vull ni puc, de l’alumnat de l’EPPA. Malgrat les bronques, la meva insistència perquè treballéssiu, la meva frustació en veure que pocs ho fèieu, m’ho he passat MOLT BÉ i, sense pensar-m’ho, repetiria l’experiència!!! També a vosaltres MOLTA SORT!!!!!!!!!!

Recordeu que el Pentàgon, que vaig (vam) iniciar amb vosaltres, continua estant a la vostra disposició!!!!!!!!!!

Àlvar


Accions

Information

7 responses

26 11 2009
David Salas

Avans m’has borrat el mistantge crec perque no tenia res a veure pero aqui si que ho te aixi que no ho borris.
Almeny podries haver contestat😦
Doncs res que tots estem treient bones notes y ara estem fent les equacions de segon grau ( aixo de x-2=x(x+2)) y que avui em fet un mini examen de 12 o 15 equacion de primer grau y e acabat en 15 minuts per treure un deu y sense calculadora.
Doncs res que aixo o estic escrivint perque m’aburro una mica pero tambe per que no ens oblidis ya que fa 6 mesos que t’en vas anar y que nosaltres (almenys gran part) no t’ovliadrem les teves clases
Adeu.

27 11 2009
Àlvar

Quina alegria, David!! Però jo no t’he esborrat cap missatge teu anterior… No sé que pot haver passat, potser internet no anava gaire bé i el missatge no es va enviar corectament…

Ja veig que el curs us va molt bé… I a tu que, encara que mandrós, ets molt bo en matemàtiques, encara millor!!!

Malgrat les vegades que us vaig renyar, la veritat és que us trobo molt a faltar, potser d’aquí a un parell d’anys podré tornar a l’IES Esteve Terradas; de moment, però, estic al Joan Oró de Martorell, on també em trobo molt bé.

Estic encantat, David, que m’hagis escrit i espero que no sigui la darrera vegada que tingui notícies vostres. Aquest blog el vaig iniciar amb vosaltres i és més vostre que de ningú!!!

Una molt forta abraçada a tots vosaltres!!!!!!!!!!!

Àlvar

27 11 2009
Nerea Villa

Àlvar que em va dir el david que hi havia escrit al bloog.
ajaja quina casualitat estaas en l’eescolaa que
hi havia un nen que magradavaa .. jaja
esperoo que toot vagi bé. I aveuuree sii ens veeiem algun dia.
que avegadees m’enrrecordoo de les activitas que feiiem i m’ho pasavaa molt bé.
ara demoment no feem res en grup V.V’.
el que diu el Salas de les equacioons soon moolt faaciils 🙂

Adeeu.🙂

27 11 2009
David Salas

Si t’envien mes missatges han sigut perque sels e dit yo!

A y aveure si algun dia vens a visitarnos🙂

Adeu

27 11 2009
Fernando Pillajo

Hola Àlvar,
Doncs aqui que el David m’ha dit que comentés alguna cosa i bueno, aquí estic.
El crèdit de matèmatiques d’aquest any m’està anant mol bé, aixó si, perquè tu ens vas donar les bases de les equacions y les operacions amb fraccions. Mai t’oblidarem, vas ser , i segiras sent, un professor explendid!!!!
Bé doncs ja ens veurem en un futur o aixó espero.
Adeeeeeeeuuuuuuuu^^

27 11 2009
sheila Lloveras

Ens va tot bé, i el curs es una mica més complicat, encara que alguns s’esforçen. Encara fan enrenous com els que hi havien, fins y tot crec que hi ha més. A veure si al cap de pocs anys ja es comporten millor, perqué a vegades no es poden fer clases molt normals.
Aquest trimestre se m’ha passat molt rápid, tindran raó e que quan més gran et fas més ràpid et passa el temps.

Vinga, adeu fins a un altre comentari.

Sheila

28 11 2009
Àlvar

Oh!!!!! Quina il·lusió m’ha fet llegir els vostres comentaris, David, Nerea, Fernando i Sheila!!!!!!!! Ja li deia al David que m’enrecordo molt de tots vosaltres!!! Què bé que tot us vagi fantàstic!!! Estudieu i treballeu molt, que de veritat que val la pena!!

Us fa classe la Montse?! Doneu-li molts records de part meva!!! I també una molt forta abraçada a tots vosaltres i els vostres companys!!!!!!!!!!!! I no oblideu que aquest és el vostre blog!!!!

Espero que ens retrobem ben aviat!!!!!

Àlvar

Deixa un comentari

