Preparació examen unitat 4 de dilluns 25

19 01 2010

Φίλοι,

Aquí us deixo el model d’examen corresponent a la unitat 4. Si voleu, me’l podeu entregar resolt el mateix dia de l’examen, amb el dossier i la llibreta, i us el puntuaré. Atenció, però, a la presentació!!

Preparació examen Unitat 4


Accions

Information

29 responses

20 01 2010
Salma Benbouhia Chouhiabi

HOLA ÀLVAR
Gracies per posar la prep.
Son poques preguntes, espero que l’examaen sigui així de curtet.
ADEU

21 01 2010
Àlvar

Hola Salma!

Ara ja sabeu què toca: preparar a consciència l’examen de dilluns.

Fins després,

Àlvar

21 01 2010
Javi Rodriguez

Hola Àlvar una altra vegada, perque me equivocat.
com a dit la salma gracies per l’examan bueno pre examan que as posat i si es l’examen aixi de curtet millor menys que rumia que surt i que no surt fisn dilluns areveure.

21 01 2010
Júlia Zapata

Hola Àlvar!
ho podem resoldre al mateix full imprés?
i espero que no sigui gaire dificil l’examen!
Gracies!

22 01 2010
Àlvar

Hola Júlia!

A matemàtiques és molt important l’ordre i la netedat. Crec que, aleshores, és millor que resolguis el preexamen en un altre full: tot quedarà més clar.

Segur que l’examen us va bé!

Àlvar

22 01 2010
Àlvar

Hola Javi!
Ja veig que l’has trobat! Ara toca preparar l’examen a consciència per fer un bon paper. Espero que treguis una nota alta!

Molt bon cap de setmana!

Àlvar

23 01 2010
mo0ha

hola Àlvar soc el mohamed i et vull dir que el examen de preparacio no hem obre la pagina

23 01 2010
Rosana Donadios

Hola Alvar.
Tin un problema amb el exercici numero dos, em podries explicar com es fa si us plau?

23 01 2010
Àlvar

Hola Mohamed! Prova a baixar-te el document a l’escriptori i, des d’allà, l’obres. Tingues present, també, que es tracta d’un document PDF i, per tant, has de tenir instal·lat l’acrobat reader.

Molt bon cap de setmana!

Àlvar

23 01 2010
Àlvar

Hola Rosana! Et refereixes a l’exercici en què es demana, donat uns polinomis, indicar si són complets o incomplets, i donar el seu grau, coeficient principal i terme independent? Recorda que el grau del polinomi -intentaré dir-t’ho de manera molt gràfica- és l’exponent més alt al que es troba elevada la variable (‘lletra’) que defineix el polinomi. Així, en el polinomi P(x)= 3x^4-x^3+1 el grau és 4 i, aleshores, si ens fixem en 3x^4, el coeficient principal del polinomi és 3. En l’exemple anterior, el terme independent és +1. El polinomi de l’exemple és incomplet atès que ‘trobem a faltar’ el terme x^2 i el terme en x.
Qualsevol altre dubte, no dubtis a preguntar!
Molt bon cap de setmana!
Àlvar

23 01 2010
Júlia Zapata

Moltes gracies Alvar
ah i tinc un altre dubte…
es pot fer a la llibreta?
Gracies

23 01 2010
aida

Àlvar nose on li e de donar pero obrir l’examen !
m’ho pots dir si us plau¿?
gracies !

23 01 2010
aida

nose si sera q no tinc el programa !

23 01 2010
Rosana Donadios

Ara si que ho e entes millor, es que jo pensava que teniem que dir el grau i tot aixo de tots els numeros que sortien en cada una de les operacions, pero ara veig que no.

Gracies!

23 01 2010
Alberto fernandez cortes 3rB

hola alvar gracies per posar la prep
et dic que no eh pogut pasarme mes perque no m’enrecordava de la pagina
sera aquesta prep igual que el examen ?¿ de preguntes i de orientacio dic
ueno gracies
dew
ens veiem i aveure si em va be el examen

23 01 2010
Àlvar

Aida, per obrir el preexamen necessites l’Acrobat Reader, que és gratuït i et pots baixar d’internet sense cap problema. Val la pena tenir-lo, perquè és força útil. Si el tens, has de clicar sobre ‘Preparació examen Unitat 4’. A vegades pot haver-hi problemes, per això, i com li deia al Mohamed, baixa-te’l, sense obrir, a l’escriptori del teu ordinador i, des d’allà, obre’l, bé directament, bé des de l’Acrobat.

Júlia, no el facis a la llibreta, sisplau, perquè la llibreta us les tornaré l’endemà i, en canvi, necessitaré més temps per corregir el preexamen. Gràcies!

M’alegro, Rosana, que t’hagi quedat clar, no només has après una cosa, és que és una pregunta que surt a l’examen!

Molt bon cap de setmana,

Àlvar

23 01 2010
Àlvar

Hola, Alberto! Crec que estem en línia… L’examen serà molt, però molt semblant al preexamen. És a dir, si fas el preexamen a consciència, no has de tenir cap problema amb l’examen! Segur que t’anirà molt bé!

Molt bon cap de setmana!

23 01 2010
Sara Garrofé Artigas

Alvar!
una pregunta, en una suma o resta
names es fa l’operació quan el exponent,
osigui el nombre al que estigui elevat la x es el mateix, no?
mercii:)

23 01 2010
Sara Garrofé Artigas

a valee, ja seee:P
esque ho e mirat als apunts ‘^^

23 01 2010
Alberto fernandez cortes 3rB

gracies alvar osigui si faix toto lo dde la pre be i o se fer toto be
el control manira be?¿ ok gracies alvar

23 01 2010
Àlvar

Sí, Alberto, si treballes a consciència aquest preexamen no has de tenir cap problema; però, entens què vol dir ‘a consciència’, veritat?

Crec, Sara, que tu mateixa has trobat la resposta… Excel·lent manera d’aprendre: buscar en els apunts i mirar d’entendre’ls!

Més preguntes…

23 01 2010
Soraya Marcos

Hola Àlvar!
Gracies per ficar la prep de l’examen, ja que aixi se més o menys que sortira🙂
Una pregunta l’examen tindra més preguntes que el pre-examen?
Bon cap de setmana🙂

23 01 2010
Àlvar

Hola Soraya!
L’examen de dilluns tindrà les mateixes preguntes que el preexamen, però potser amb algun apartat més. L’exercici número 2, tal i com ja vaig comentar a classe, està fet de tal manera que l’haureu de respondre omplint una taula (així facilitem la resposta). L’exercici 4, sobre l’operatòria amb polinomis, es respondrà en un full en blanc que us donaré jo.
Tranquil·la, que tot et sortirà bé!

També a tu, molt bon cap de setmana!

24 01 2010
Rosana Donadios

Nomes per seguretat:

4×4 + 3x – x5

El 5 seria el grau. El 1 seria el coeficient principal, perque x = 1x.
¿I si no en te de terme independient? ¿No posem res?

24 01 2010
Rosana Donadios

Es sobre l’exercici numero dos del pre-examen, pero aquesta operacio no hi surt, me la e inventada🙂

24 01 2010
Rosana Donadios

Ah, i l’operacio es incompleta xD

24 01 2010
Àlvar

Suposo que, el polinomi que vols escriure, és 4x^4+3x-x^5. Si és així, efectivament el grau seria 5, el coeficient principal, ATENCIÓ!, seria -1 (el signe és important!), i el terme independent és 0.

Rosana, el polinomi és incomplet (no l’operació, com dius tu).

Vinga, som-hi, a continuar treballant de valent per preparar l’examen de demà!

24 01 2010
Sara Garrofé Artigas

Alvar, el coeficient principal es es numero que te davant la x amb l’exponent mes alt, oi?
I despres, l’examen sera molt llarg?
esque quan et donem el pre-examen no sabren si ho tenim bé o malament
perque no ens ho podras donar corregit abans de l’examen:S
bueno, que vaig a seguir practicant.
merci, i bon cap de setmana lo que queda😉

24 01 2010
Àlvar

Sí, Sara aquest és el coeficient principal (mira el comentari que, al respecte, li he fet a la Rosana).
L’objectiu del preexamen no és començar a estudiar la unitat didàctica, sinó preparar l’examen. Hi ha una diferència important que, crec, de moment, estimat alumnat d’ESO, encara no heu copsat (però no perdo l’esperança!).
També per a tu, Sara, molt bon (resta de) cap de setmana!!

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s




%d bloggers like this: