Preparació examen Unitat 5: Equacions

15 02 2010

Φίλοι,

Aquí us deixo el model d’examen corresponent a la unitat 5: Equacions. És, com sempre, de caràcter voluntari, però caldrà entregar-lo dilluns 22 de febrer i, aquesta vegada, jo us el tornaré corregit abans de l’examen. Per a qui entrigui aquests exercicis, la puntuació serà la següent: Preparació de l’examen U5, 25%; Examen U5, 75%.

Atenció a les normes i a la data de presentació!

Preparació examen Unitat 5

Utilitzeu el blog per preguntar tots els vostres dubtes!


Accions

Information

8 responses

16 02 2010
Rosana 3r-A

Hola Alvar.
Yo intentare fer-los a casa, i t’ho donare mes aviat que l’altre que vam fer, que crec que t’el vaig presentar massa tard :S

Dues preguntes:
-Lo de que restaries un 25%, seria del examen de la Unitat 5, o de la nota final del trimestre dels examens?

-Es una copia dels exercicis que hi haura en l’examen d’aquesta unitat com el preexamen anterior o seran diferents?

Adeu i gracies.

16 02 2010
Àlvar

Hola Rosana!

No sé què vols dir amb restar un 25%. Simplement és que, si m’entregueu aquests exercicis, no us jugueu tota la nota de l’examen el mateix dia de l’examen, sinó que un 25% la obtindreu d’aquests exercicis, que podeu fer tranquil·lament a casa, amb tot el material que vulgueu.

És veritat que parlo d’exercicis i pot semblar que, aquests, no tinguin res a veure amb l’examen de dijous 25. No era la meva intenció. Les activitats que us he penjat, seran les que sortiran a l’examen. Canviaran les equacions, és clar, i també els problemes.

19 02 2010
Javi Rodriguez

Hola Àlvar

Bueno dons que res que aquet examen intentare aprobarlo i que gracies per abisarme qeu tinc que posarme les piles es vreritat que avagadas em paso de llest pero a partir d’hara meu obert ells ulls i que intentare posa el 100% de la meva atencio no solament a la teva clase si no que en tots la doni el professor que la doni bueno bon cap de setmana
que u pasis molt be

19 02 2010
Àlvar

M’alegra el que dius! La intel·ligència, Javi, ha d’anar acompanyada de treball, sinó no serveix de gaire. Aprofita, doncs, les teves neurones, que són moltes, i prepara’t un molt bon futur!
També per a tu, MOLT BON CAP DE SETMANA!

20 02 2010
Leia

Hola profe:

una pregunta:

les equacións incompletes que falta la C com es fan que no m’enrrecordo i m’he deixat el llibre a casa.

bon cap de setmana

LEIA

20 02 2010
Àlvar

Bon dia, Leia!
Dedueixo que, a més de deixar-te el llibre, t’has deixat la llibreta! Una equació de segon grau incompleta on falta el terme c és una equació de la forma ax^2+bx=0. Així, 3x^2+27x=0 és un exemple d’aquest tipus d’equacions. Com es resolen? Sempre pots aplicar la ‘fórmula’, però, a vegades, no val la pena. Aquest és un d’aquests casos. Fixa’t:
3x^2+27x=0 \Rightarrow x\cdot (3x+27)=0 \Rightarrow \left\{ \begin{array}{l} x=0 \\ 3x+27 =0 \Rightarrow x=-9 \end{array} \right. \}

21 02 2010
Júlia Zapata

Moltisimes Gracies Àlvar!

21 02 2010
Leia

Gracies profe

Deixa un comentari

