Prova escrita funcions

2 05 2010

Φίλοι,

He pensat que el proper dilluns 10 de maig podríem fer una prova escrita de la unitat didàctica dedicada a les funcions.  NO és l’examen de la unitat, però. Allò que entrarà a l’examen us ho resumeixo en els següents punts:

  • Definició de funció.
    • Donada una representació gràfica, raonar si és la representació o no d’una funció.
  • Domini i imatge d’una funció.
  • Funcions periòdiques.
    • Decidir si una funció és o no periòdica.
    • Calcular el període d’una funció periòdica.
  • Continuïtat d’una funció.
    • Identificar si una funció és o no contínua, establint els interval de continuïtat i de discontinuïtat.
  • Creixement i decreixement d’una funció.
    • Establir els interval de creixement i de decreixement d’una funció donada.
    • Donar les coordenades dels màxims i dels mínims d’una funció.
  • Representació gràfica de rectes.
    • Identificar les rectes com a funcions lineals o funcions afins.

No deixeu de consultar l’entrada anterior, on hi ha un quadern virtual que permet treballar les característiques d’una funció. A més, us deixo aquí un JClic, també sobre funcions, que us pot anar bé (només hem treballat els dos primers punts, però).


Accions

Information

11 responses

4 05 2010
ALBERTO FERNÁNDEZ 3rB

GRACIES ALVAR pero ficar el quadernt virtual per practicar i per ficar aquesta prova;)
ens veiem

4 05 2010
Àlvar

Molt bé, Alberto! Ara toca treballar una mica i preparar la prova escrita. No dubteu a dirigir-vos al blog en cas de dubtes!
Fins demà!

7 05 2010
ALBERT MORENO

Gracies Àlvar per posar tot el que sortira a l’examen.
ENS VEIEM DILLUNS

7 05 2010
YVONNE ROLDAN FERRER

ALVAR,
Ola mira que estic fent el quadern d’activitats i no em surt l’exercici on em surt una grafica y abaix aixo:
“indica quin es el valor de la derivada d’aquesta funció en cada punt!”
buah estic perduda jeje bueno ja me n’en sortiré! jeje
Bon cap de setmana Alvar!

7 05 2010
Àlvar

Yvonne!!! La derivada no l’hem feta!!!! Així, tranquil·la i endevant!

Molt bon cap de setmana!

9 05 2010
YVONNE ROLDAN FERRER

Àlvar , una cosa en el quadern virtual surt lo de la funció afí. Però em surt una gràfica i d’aquella gràfica haig de fer l’equació , jo no se com es troba l’equació en la gràfica, Jo sé treure la gràfica d’una equació , però l’equació d’una fràfica no!
Com ho faig?
Bon cap de setmana!

9 05 2010
Soraya Marcos Martín

Hola Àlvar.
Bueno espero que aquest examen em surti millor que l’anterior (moltisim millor).
A l’examen tindrem que posar també les definicions o solament sortiran exercicis practics?

Gracies per tot i bon cap de setmana.

9 05 2010
Àlvar

Bon dia!

Yvonne, el quadern virtual que us he penjat, és una mica més ampli del que cal per a aquest examen. L’obtenció de l’equació de la funció afí a partir de la seva gràfica, en aquesta prova, no és necessari. Ja tindrem temps (no gaire, però, …).

Soraya, a l’examen només hi haurà exercicis pràctics. Cal tenir presents, però, les definicions dels diferents conceptes estudiats (és clar!).

Espero que aquesta prova us vagi molt bé!!

Molt bon cap de setmana!!

Àlvar

9 05 2010
Hicham Idrisi

Hola, Àlvar.
Gracies per posar tot el que surtirà en el exàmen i per el JClic i el quadern virtual.
I espero que aquest examen em vagi millor.
Moltes gracies i bon cap de setmana.

9 05 2010
Àlvar

Hola Hicham!

Em penso que, darrerament, esteu molt més atents a classe i més treballadors. I això s’acabarà notant en els vostres resultants acadèmics!

Molt bon cap de setmana!

10 05 2010
ALBERTO FERNÁNDEZ 3rB

hola alvar
nomes dirte una petita pregunteta
em costa trobar avegades l’imatge i el domini
pero ja estic mijoran-lo
lo que pasa k estic en el quadernt virtual i es molt amplid i hi ha coses que no l’em fetes i no m’ajuda molt pero amb els excercisis del llibre vaig fen!
ENS VEIEM ARA
bon dia

Deixa un comentari

